2008-09-08 (09)

Den här dan har fan varit underbar! Jag har varit sååå glad hela dan!
egentligen utan anledning alls.. Pratade med min smula till syster i flera timmar! Saknar henne så himla mkt.. Vi har iaf smidit planer om vad vi ska göra när hon kommer hem igen efter jul och det är juee inte jätte länge kvar nu! Kommer va såå mysigt att ha henne hemma igen!!

Iaf efter att jag snackat med henne så kom Limpan och hämtade mej. Vi var och fikade på staffans med Malin. Självklart va smärgåstårtan slut. Jag blev sååå ledsen! MEn vi fick nöja oss med mackor. Sen gick vi till torgett å Linn köpte en jacka å MAlin ett linne å en tröja.. själv fick jag nöja mej med att titta.. MEn på torsad ska jag också shoppa :D Då kommer pengarna in på kontot!

Sen var jag å MAlin en runda på kommunhuset och sen gick vi hem till MAlin. Linn beställde bredband och MAlin lagade makaroner och köttfärsås till mej.. så gullig!!
Sen gick Maalin och jag å tittade på värsta fina lägenheten.. Jag vill bo där :P Det fanns en sååå gullig kattunge där som jag ville stoppa i jackan å ta med mej hem!

Sen gick vi till Yohana å spelade bobble bubble på deras wii.. Så kul.. sen kom vi på massa internskämt.. Yohana är B1 å sen fick hon bli K1 och josse är T1.. aa töntigt men jag var trött så jag tyckte de va såååå kul :P Sen gick vi till Joss å tittade på film. Smala Sussie.. så underbar!

Pölsa är min idol:

Pölsa: det sitter 4 pundare i din soffa,
och han bara: vadå 4 , det ska ju va fullsatt


hahaha..


Eller så säger han till polisfrun..

- Väs att du är 16

- Jag är 16?

- 14 också :P


såååå kul!


Eller det enda jag vet om henne är att hon är snygg och heter något i efternamn.. haha näe okej jag vet att jag är tråkig!


Iaf så kom jag hem vid nio å nu har jag fastnat vi msn som vanligt :P

Snackade med "min" krille som jag också träffade på finlandsbåten å ska antagligen åka ner till honom i lund näst nästa helg och spöa han i tv-spel :P

Han är en jätte trevlig och söt kille så det ska bli skitkul faktiskt..

Har ändå tänkt att åka å hälsa på Min Nattis som bor i malmö så då kan jag ta en runda förbi lund på väden hem tänkte jag..


Nu ska jag nog titta klart på smala Sussie.. Bästa, bästa!!


Pusspuss



älskling lagar mat (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0