klyftpotatis och barnkalas

Tjejmiddagen igår va trevlig. Vi åt fläskfilé å potatisklyftor, underbart!
Sen var det Idol å singing bee på tv, och sen va jag på 29 med Linn å Sherif.
 Det var typ inget folk där men det funkade iaf.

Fick höra att Josse oxå ska dra på nyår. Både hon å Yohana ska bara dissa mej liksom. Så taskiga :P
Så min plan för nyår är att sitta hemma å tjura. Om nån har nått bättre förslag så är det bara å höra av sej.

Idag är dagen upplagd med först barnkalas hos Mormor. Min kusin fyller 13 men vi ska fira honom där. Sen så fortsätter jag vidare till Yohana å Daniel där det blir partyparty :D

puss å love

värdparet för dagens fest :)


Kommentarer
Postat av: Jessica Fransén

Sandra lilla, han fyllar bara 11, inte 13 :)

2008-11-15 @ 19:20:59
URL: http://anewworld.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på koemmentar

Joda operationen gick väl bra men jag mår skit o har gjort ända sen jag vaknade upp ur narkosen tyvärr :( hoppas de e bra me dig också efter omständigheterna

2008-11-27 @ 12:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0