2008-07-31

Kan jue börja å berätta att man helg var mkr srännande :P jag jobbade hela helgen.. såå himla segt. Iaf så åkte jag in till kalmar för att gå på vallen i lördags fast jag hade jobbat hela dan. Det var inte jätte smart. Eftersom jag fått stressa mej iordning å inte var på förfesten förren typ 10 så hällde jag i mej min dricka. Blev lite för mkt full å bråkade med Josse för att jag råkat tappa bort min lapp till jackan. Lipade som fan mitt ibland allt folk av samma andleding. Iaf så drog jag ner till toan å försökte torka bort det svarta runt ögonen. Till på köpet så hade vakterna helt plötsligt fått för sej att man var tvungen att vara 87:a för å komma in. Mkt konstigt för att dom har aldrig någonsin brytt sej om det förrut, iaf så var det några av gänget som inte kom in å vi ägnade typ hela vår kväll med att tjaja på vakterna å fundera på hur vi skulle fortsätta kvällen. Tillslut blev det iaf så att vi stannade på vallen å sista timmen blev iaf lyckad. Ävem om jag inte träffade på honom som jag hoppats få träffa :P

I måndags efter jobbet åkte jag till min mormor å morfar för å träffa mina kusiner. Vi solade å badade å spelade minigolf. Jag var så värdelös så jag kom sist som vanligt. Två mer poäng än min ena kusin som är 8 år. Sen var jag å Ronja ute å raggade :P Vi hittade fakriskt ett gäng killar som vi snackade en stund med. Tyvärr så är min kusin bara 15 år så det dröjde inte så länge annan min mormor ringde å tvingade mej å ta med henne. Iaf bytte jag nummer med en av killarna men han bor ändå i stockholm så det var jue rätt onödigt :P
På tisdagen var vi i kalmar å shoppade..Jag köpte iaf ett par vita skor å lite annat skit.
På kvällen var jag hemma hos Linn och drack vin å åt kex å sen skulle vi gå upp till Mario en runda men vi fastnade där ända till tre, det var inte det smartaste eftersom jag skulle upp vid sex å jobba.

Igår var vi iaf hemma hos Yohana en stund. Eftersom jag var ganska bakis så tittade jag på när dom andra drack vin. Men det var jue ganska mysigt iaf :P Ikväll ska jag jobba mitt sista kvällspass.. har bara sex arbetsdagar kvar sen slipper jag skiten.. så jävla skönt asså!

Borde vara glad men jag är ändå depp som fan. Drömde mysiga drömmar inatt iaf. Tänk om livet kunde va som i den drömmen :P

I dina ögon, var det lättare och va
I dina ögon, jag trivdes bättre i dina ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0