2008-07-18

Det är nått fel på mej. Jag har mått illa på morgonen nu i flera dagar och om det är de felet det skulle kunna va vill jag dö! Jag orkar inte gå igenom skiten en gång till, och den här gången så kan jag inte dela det med någon. Det är liksom helt omöjligt att säga till honom att det kan va så. Vi slutade typ träffas för typ två månader sen och sen blev det bara så att jag sov över hos honom iaf. Så jävla typiskt. Men iaf så hoppas jag att jag kräks av en annan orsak. Ska ner på apoteket ock köpa test om en stund så jag vet hur det ligger till sen.

Annars så har jag tittat på a walk to remember. En sån underbar film. När man ser den så vet man att man inte upplevt äkta kärlek någongång. Så som det är mellan dom, så vill jag oxå ha de. Även om jag brukar hata filmer med olyckliga slut så älskar dej verkligen denna filmen, man kan bara inte låta bli. Man gråter sej igenom typ hela filmen, den är sååå fin :P Fast jag tror typ att man fattar de nu efter mitt tjat :P

Funderar på vad jag ska göra ikväll.. Kanske följa med Emma och Josse på fordonsfest men jag vet inte riktigt om jag är så sugen. Jag kanske bara ska sitta hemma och titta på film, eller kanske hänga med Linn en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0