varför adda folk man inte känner?

Jag stör mej på en grej.
Varför ska folk man aldrig ens pratat med adda en på facebook?
Va får man ut av de liksom?
Vem bryr sej om att titta på bilder av en människa som man aldrig någonsin kommer prata med iaf?
Störande!

Min helg:
Fredagen ägnades av förfest hos Linn och sen 29.
Det var väldigt lite folk på 29 och dom som var där var mest intresserade av att bråka.
Lördagen var jag och Linn först hemma hos en kompis till Linn.
Hon hade världens finaste lägenhet. Jag är såå avundsjuk.
Vi hade massa intressanta samtal om spöken och övernartuliga händelser.
Sen var vi uppe hos Jimmy en runda och sn gick vi på palace.
Där ägnade vi oss åt dans, dricka och jag "råkade" hångla med en
förbjuden. (iofs var väl det ändå planerat i från min sida en rätt bra tid)
Sen nattbussen hem å kasslergryta, vin och övernattning hos Linn.
Söndagen var en sån bakis dag när man inte orkarde nått.

Men i det stora hela var helgen bra!

Snart kommer min söta syster hem.
UNDERBART

Puss å hej

Emmy, Edina och jag på förfet innan 29

Vi hemma hosJimmy

Kommentarer
Postat av: josss

YEAH, det gjorde du jävligt bra tycker jag. idol idol! <3

2008-12-10 @ 09:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0