värdelösa killar

Asså det sägs att man måste träffa 100 killar innan man träffar den rätta..
Men jag orkar inte träffa fel mer liksom.
Antingen blir man sårad ller så sårar man.
Det bara är så..

Först va det F.. vi var tillsammans i tre å å det funkade inte speciellt bra,
Sen Träffade jag Mange D å han har väl varit min största kärlek.
Trodde aldrig att det skulle ta slut.
Men klart det gjorde.
Sen träffade jag S. Jag var nog egentligen inte speciellt för i honom men han var så snäll.
Bättre kille finns inte. Men han var inte rätt för mej.
Sen träffade jag mr J. Å det ska vi inte ens tala om..
Den träffade jag M ett tag. Han innbillade jag mej att jag var kär i iaf.
Eller jag va nog de men efersom han aldrig hade tid å träffas så blev det inte så mkt med de.
Å sen träffade jag K. Han tyckte jag faktiskt om på rikigt. Men han drog till västerås.
Å han har jag inte kommit över på långa vägar.

Å det är bara dom som dt iaf harvarit lite halvseriöst med. Sen alla strul å rag gå onenight stand å dejter,
asså usch. killar är värdelösa, Det är det enda jag kommit fram till!

De jag ville säga med det här är att det är väldigt svårt att tro på kärleken
Men iaf

PussPuss



Kommentarer
Postat av: josss

Det kommer sluta med att vi gifter oss och sen sitter i våran lilla sunkiga lägenhet, framför varsin dator och ingen vill hälsa på, för vi aldrig städar. Men skit samma. jag tycker att vi är bäst iaf :P

2008-12-09 @ 01:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0