2008-08-12

Jag har sån ångerst. Det spelar ingen roll att alla säger att det inte var så farligt. Jag tycker det är hemskt! Om man någonsin ska komma över någon så ska man absolut inte göra så. Hela den biten man lyckas komma framåt så hamnar man på noll igen. Därför är jag totalt hemsk och värdelös! Och det värsta är att jag egentligen vet att det kommer hända igen. Tycker man om någon så låter man sej själv bli utnyttjad! Det är dumt men det är sanningen!

morgon åker jag till finland för att hälsa på lillasystern. Det ska bli så kul å få träffa henne! Har saknat henne så mkt att jag jag håller på att bli galen! Vi ska iaf gå ut å supa i finland. Å efter vad jag har hört så super alla i finland som fan å det betyder att vi kan vara jätte fulla utan att det gör något :P Näe man det ska bli skönt att komma iväg en stund. Kanske kan jag sluta tänka på honom iaf i några dagar. Trodde inte jag kunde bli så himla besatt av någon. Man kan jue tro att jag är kär. Och det är verkligen inte min grej å vara de. Så därför har jag bestämt att det inte är så. Det är helt enkelt bara så att man alltid vill ha det man inte kan få!

pussåkram saknar alla i Nybro redan <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0